• Klubhus.

    • Koder til klubhuset fås ved Jan, koderne er personlige og må ikke udleveres til andre.

    • Går alarmen i gang SKAL man kontakte Ole på 40 76 87 11.

    • Det er træner/leders ansvar at klubhuset låses, hvis der ikke er åbent i cafeteriet.

    • Skal man bruge stuen, mødelokale eller køkken skal dette bestilles ved at sende en mail til Jan eller Ole.

    • Man kan bestille mad og drikkevarer ved at kontakte Ole.

    • Det er træner/leders ansvar at man ikke har fodboldstøvler/grusbanestøvler på i klubhuset.

    • Det er træner/leders ansvar at ingen har medbragte drikkevarer i klubhuset og på anlægget.

    • Nogle trænere/afdelinger har mulighed for at få et skab stillet til rådighed. Nøgle depositum er på 100 kr.

  • Træning.

  • Træningsplan kan ses på hjemmesiden og i klubhuset.

  • Banefordelingen SKAL respekteres.

  • Fordel træningen over hele banen.

  • Løbeøvelser skal forgå uden for banerne.

  • Husk at stille mål uden for banen igen efter brug.

  • Man klæder ikke om hvor andre skal klæde om til kamp.

  • Træner forlader ikke omklædningsrummet før spillerne er færdige.

  • Materialer. ( Det er trænerens ansvar )

    • Alle rekvisitter skal stilles pænt på plads efter brug.

    • Hvert hold har deres egne overtrækstrøjer og bolde med nr. på. (dog ikke børneafd. der deles om det )

    • Man tæller bolde før og efter træning/kamp. Skulle man miste en bold skrives en seddel til inspektøren.

    • Kun træner/leder finder boldene frem.

    • Skal overtrækstrøjerne vaskes, hænges de på knagen ved vaskerummet, ellers skal de tilbage i holdets skab.

    • Is poser er i fryseren i kælderen. Kun træneren må tage dem.

  • Kunstgræsbanen.

  • Hver afdeling får en kode til døren. Koden er personlig.

  • Mål skal flyttes på plads efter træning/kamp, gør man ikke det, får man en advarsel. Har man stadig ikke styr på det, kan det ende med, at man ikke kan få lov at træne på banen.

  • Kampplan i vinter, styres fra kontoret. Vil man booke bane til selvarrangeret kampe, skal kontoret kontaktes.

  • Hverdagskampe kan ikke spilles i træningstiden.

  • Man kan IKKE booke banen på hjemmesiden.

  • Er banen lukket pga. sne, står det på hjemmesiden.

Turnering & Træningskampe.

  • Der udleveres kun trøjer til træningskampe.

  • Senior og Ungdomsafd. har i turneringen et fuldt spillesæt.

  • Børneafd. har ingen strømper og vasker selv tøjet.

  • Hvert hold har tilknyttet et tøjskab, husk at holde orden i skabet. Tøjet ligger på de øverste hylder, kegler mm. ligger på  de nederste.

  • Til kamp, pakkes tøjet i de grå kasser, som står i kælderen.

  • Efter kamp stilles tøjet til vask, i gangen ved vaskerummet. Tøjet pakkes i kassen på flg. måde, nederst strømper, shorts og til sidst trøjerne øverst. Der kun være tøj i kassen.

  • De hold der har træningsdragter, skal ikke stille dem til vask efter hver kamp, kun når det er nødvendigt og kun det der har været brugt, resten skal tilbage i skabet.

  • Husk at tælle tøjet inden det stilles til vask, samt ligge et holdskilt ved tøjet. Holdskilte hænger på tørretumbler i vaskerummet.

  • Mangler der tøj eller er der noget i stykker, skriver man en seddel som ligges ved tøjet.

  • Skiftetrøjer/udebanetrøjer og andre farver målmandstrøjer ligger i kasser over tøjskabe.

  • Omklædning og spillested står på skærmen i gangen og SKAL respekteres.

  • Diverse.

    • Husk at få afleveret værdigenstande i cafeteriet eller lås dem inde i jeres holdskabe.

    • Postfordeler i kælder skal tjekkes hver uge.

    • Sauna er åben fra 1. oktober til 1. april.

    • Senior hold kan købe øl kort til en holdkasse ved Ole. Så får man en kasse til holdpris. ( Man kan købe et stk. pr hjemmekamp )

    • Henrik ”Arzan” Schou står for medicin, han kan kontaktes på tlf. 40 83 68 26.

    • Ingen må spille kampe hvis ikke man har betalt sin kontingent.

    • Husk at opdatere hjemmesiden, der skal som minimum være holdkort på siden.

    • DBU indfører i 2014 elektroniske holdkort, se mere på  http://www.dbu.dk/temaer/it-boost/elektronisk-holdkort.aspx

  • Kontakt.

Kontor - Inspektør - Ole Post Madsen.
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.  - Tlf. 40 76 87 11

Kontor – Kontingent mm. – Jan ”Guf” Petersen.
Hverdage mellem 08:00 - 10:00 Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.  –         Tlf. 98 13 31 13

Turneringskampfordeler  – Lars ”Avis” Johannesen.
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. – Tlf. 22 50 40 68

Tøj ansvarlig – Bent Christensen
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. -  Tlf. 22 98 07 26

Aalborg Freja

Vi bruger cookies til at forbedre vores hjemmeside og din oplevelse, når du bruger den. Cookies væsentlige for drift af dette websted er allerede blevet sat. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information