Menu

Opgaver i Aalborg City Cup

Her har du opgaverne i Aalborg City Cups afdelinger! 

OBS! Hjælper du til flere afdelinger skal du tilmelde dig i hver enkelt afdeling.
Som frivillig i Aalborg City Cup, får du del i et fantastisk kammeratskab, hvor arbejdsindsats og det sociale arbejde går hånd i hånd - Her får du store oplevelser og her skabes der mange, nye venskaber!
Som frivillig får du forplejning under din vagt, samt en invitation til gratis at deltage i vores store frivillig fest, med live musik og Stand Up, og de første 5 genstande er på Frejas regning.
Hvis du ikke er fyldt 18 år, får du en tur til Fårup Sommerland.
Har du ikke har din daglige gang i Aalborg Freja men gerne vil tilbyde at give en hånd med, kan du kontakte turneringsansvarlig Kristian Lyng Thingbak på telefon 22 22 47 48 eller mail Kristian.lyng@live.dk 

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------------------------------

Beskrivelse af Teltvagten / Forplejningen 2024.
 
Frejas ungdom og forældre:

Opgave: Bespisning - Udlevering af mad - Oprydning i Hallen 

Sted: Freja Hallen Dato: onsdag d. 17/5 (kun aften), torsdag 18/5, fredag ​​19/5 og lørdag 20/5 og søndag 21/5 (kun morgen.)

Tidspunkt:
Kl. 6.00 - ca. 10.30. Morgenvagt (torsdag, fredag, lørdag) 

Kl. 7.00 - ca. 10.30. Morgenvagt (søndag)                      

Kl. 16.15 - ca. 20.00. Aftenvagt

Kl. 09.00 - ca. 12.00 Oprydning i hallen søndag
 

Hvem har Vagter:    G9 til G18 Piger + forældre - U13,U14,U15 og U16 drenge, U8,U9 og U10 drenges forældre

Vagter:
Onsdag aften: 17.00-21.00: Piger G10/G11 + forældre og U9 drenges forældre 

Torsdag morgen: G15 Piger + forældre

Torsdag aften:  G17 Piger + forældre 

Fredag ​​morgen: G13/G14 Piger + forældre 

Fredag ​​aften:  U15/U16 Drenge + frivillige 

Lørdag morgen: U13/U14 Drenge + U10 drenges forældre 

Lørdag aften:  G12 Piger + forældre 

Søndag morgen:  G9 Piger + forældre U9 drenges forældre (oprydning) 

Børnene får kun en vagt i år - den skal overholdes for at spille til ACC og for at deltage i Fårup Turen. Hvis pigerne eller drengene skal spille, får de selvfølgelig lov til at gå, men det er vigtigt at forældrene bliver på vagten.
 
Hvis du ikke er med i nogen af de ovenfor nævnte grupper, men er interesseret i at hjælpe kan du kontakte turneringsansvarlig:

Kristian Lyng Thingbak på telefon 22 22 47 48 eller mail Kristian.lyng@live.dk

Hvis du ikke har din daglige gang i Freja, må du meget gerne skrive dit telefon nummer også, så vi kan få kontakt til dig :)

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----------------

Oprydning / dåsesortering: (Årgang U12 / U11 / U10 og U9 Drenge.)

Beskrivelse af Oprydning / dåsesorteringsvagten. U9, U10, U11 og U12, har oprydning på hele pladsen 2 gange om dagene, morgen samt eftermiddag, sammen med deres træner, som koordinerer. Halvdelen sorterer dåser og den anden halvdel rydder på pladsen. Vagterne er fordelt således:
 

Torsdag: U9 (kun 15-16)

Fredag: U10  

Lørdag: U11

Søndag: U12

 
Vagt 1: i tidsrummet 7-8 Vagt 2: i tidsrummet 15-16  

Sorte sække og affaldstænger kan hentes i infocenteret i klubhuset.

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------------------

7/5 mands dommere:

Dommergerningen ved 5 og 7 mands kampe ved Aalborg City Cup foregår torsdag, fredag og lørdag fra kl. 8.00 - 20.00 og varetages fortrinsvis af Herresenior A, B og C truppen samt Young Old Boys afdelingen. 

Hvis der er personer uden for disse grupper, der gerne vil hjælpe med at dømme, er de velkommen til at tilkendegive, at de gerne vil hjælpe ved at skrive en mail til kristian.lyng@live.dk

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

InfoCenter 

Kunne du tænke dig at hjælpe vores mange gæster samt frivillige hjælpere, så bliv frivillig i InfoCentret.

Infocenteret er det første vores mange gæster møder når de ankommer til Aalborg Freja, infocenteret er placeret i stuen i klubhuset. Åbningstiderne er onsdag fra 16.30 til 23.00, torsdag fra 08.00 til 20.00, fredag 08.00 til 22.00 og lørdag fra 08.00 til 20.00. Vagterne er af 4 timers varighed.

Har du ikke har din daglige gang i Aalborg Freja men gerne vil tilbyde at give en hånd med, kan du kontakte turneringsansvarlig Kristian Lyng Thingbak på telefon 22 22 47 48 eller mail Kristian.lyng@live.dk

Mere info og arbejdsbeskrivelse af Infocenter her

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Premiere is/slik boden:

Slikboden er en del af salgsboderne ved Aalborg City Cup. Boden er placeret på den gamle lysbane og her er arbejdsopgaven at sælge is, slik, sodavand og kildevand til de mange mennesker, der besøger turneringen. Salgsstedet er åbent torsdag, fredag og lørdag fra 9.00 - 19.00. Vagterne er 4 timers vagter og der vil være en hovedansvarlig Freja frivillig til at hjælpe dig igang.

Har du ikke har din daglige gang i Aalborg Freja men gerne vil tilbyde at give en hånd med, kan du kontakte turneringsansvarlig Kristian Lyng Thingbak på telefon 22 22 47 48 eller mail Kristian.lyng@live.dk

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Burger, Pommes og Hotdog boden

Burger, Pommes og Hotdog boden er en del af salgsboderne ved Aalborg City Cup. Boden er placeret i teltet ved læbæltet på lysbanen. Arbejdsopgaven er at lave og sælge burger, pommes og hotdog til de mange mennesker, der besøger turneringen.

Salgsstedet er åbent torsdag, fredag og lørdag fra 10.00 - 20.00 (lørdag dog til 16.30. Vagterne er 3-4 timers vagter og der vil være en hovedansvarlig Freja frivillig til at hjælpe dig i gang.

Har du ikke har din daglige gang i Aalborg Freja men gerne vil tilbyde at give en hånd med, kan du kontakte turneringsansvarlig Kristian Lyng Thingbak på telefon 22 22 47 48 eller mail Kristian.lyng@live.dk

 

Arbejdsopgaver på vagten:

· Opstartsholdet vil få introduktion til opgaverne og opgaverne fordeles, herefter skal der fyldes op fra lager og alt skal klargøres til produktion samt modtagelse af pengekasse med byttepenge (inden boden åbner kl. 10.00).

· Der vil blive givet introduktion ved vagtskifte – dette gøres af dagens ansvarlige leder for boden.

· Skafferne står hele dagen for løbende opfyldning fra lager.

· Der vil være minimum 1 ansvarlig leder tilstede når boden lukker til fordeling af arbejdsopgaver. Lukkeholdet skal stå for rengøring og aflukning af bod. Produkter skal tilbage på lager. Pengekasse skal afleveres til økonomiansvarlig. 

· Dem, der har lukkevagten lørdag i boden skal gøre alt rent og herudover skal de pakke borde og bænke udenfor madboden sammen – dette kan de begynde at gøre, når der bliver mindre at lave lørdag eftermiddag. Der vil være minimum 1 ansvarlig leder til stede når boden lukker til fordeling af arbejdsopgaver.

 

Arbejdsopgaver for den ansvarlige leder for boden:

· Står for introduktion ved opstart af alle vagter og vagtskifte – herunder fordeling af opgaver på vagten

· Dagens ansvarlige leder/e fremgår af oversigt i boden og den ansvarlige kan kontaktes hele dagen, hvis der er behov for det

· Lukkeansvarlig

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slush Ice boden:

Slush ice er en del af salgsboderne ved Aalborg City Cup. Boden er placeret på klubhusets terrasse foran køkken vinduerne. Arbejdsopgaven er at sælge og lave slush ice til de mange mennesker, der besøger turneringen. Salgsstedet er åbent torsdag-fredag fra 10.00 – 20.00 og lørdag fra 10.00 – 16.30. Vagterne er 3-4 timers vagter og der vil være en hovedansvarlig Freja frivillig til at hjælpe dig i gang.

Har du ikke har din daglige gang i Aalborg Freja men gerne vil tilbyde at give en hånd med, kan du kontakte turneringsansvarlig Kristian Lyng Thingbak på telefon 22 22 47 48 eller mail Kristian.lyng@live.dk

 

Arbejdsopgaver:

· Opstartsholdet skal stå for opfyldning fra lager (køle- og frysecontainer) og modtagelse af pengekasse med byttepenge (inden boden åbner kl. 10.00).

· Hele dagen skal man sikre løbende opfyldning fra lager

· Lukkeholdet skal stå for rengøring og aflukning af bod. Produkter skal tilbage på lager. Pengekasse skal afleveres til økonomiansvarlig.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cafeteriet:

I cafeteriet foregår salg af sandwich og sodavand. Arbejdsopgaverne findes af ved sælge og lave sandwich til de mange mennesker, der besøger turneringen. Cafeterievagterne torsdag til lørdag er fra kl. 8 om morgenen til omkring kl. 22 om aftenen. Ydermere vil der være vagter onsdag eftermiddag og aften samt morgenvagt søndag. Vagterne er 4x5 timere vagter og varetages af Kvindesenior afdelingen.

Har du ikke har din daglige gang i Aalborg Freja men gerne vil tilbyde at give en hånd med, kan du kontakte turneringsansvarlig Kristian Lyng Thingbak på telefon 22 22 47 48 eller mail Kristian.lyng@live.dk

 

 

Luk